Este sábado (día 30) na Tenda OZOCOgz presentación literaria: “Zeca Afonso Balada do Desterro”

O vindeiro sábado, 30 de setembro, ás 12:30 estarán con nós Teresa Moure e Ramom Pinheiro, a autora dos textos do libro e o editor do mesmo, respectivamente.Tamén nos acompañarán interpretando as músicas do Zeca Xiko Paradelo, Andrés Fernández Rodríguez, Irene Veiga e Jesus Arranz de Santiago.

“Balada do Desterro”, a banda desenhada luso-galega que conta a vida de Zeca Afonso

AVANTAR ACTIVIDADES

O livro sai para as bancas na altura em que José Afonso teria feito 94 anos. E diz nascer do “fascínio” das autoras “por aquele homem que cantava causas políticas” e pretender “tecer uma rede para sustentar um Zeca mais íntimo do que habitualmente os seus camaradas lembram”.

José Afonso teria feito 94 anos este ano e a data foi assinalada pela publicação de uma banda desenhada luso-galega escrita por Teresa Moure, professora na Universidade de Santiago de Compostela, e desenhado por Maria João Worm, sobre alguns dos momentos da sua vida.

O livro de 192 páginas, editado pela Tradisom em parceria com a aCentral Folque, intitula-se “Balada do Desterro – Zeca Afonso” e nasce do “fascínio” das autoras “por aquele homem que cantava causas políticas” e pretende “tecer uma rede para sustentar um Zeca mais íntimo do que habitualmente os seus camaradas lembram”.